Witam.
Co bym chiał...
1 - Solidną akcję
2 - Porządne, mroczne zakończenie, otwarte na nowe możliwości (Vespar musi przezyć, ale powinien mocno namieszać sobie w życiu. Opuścić szeregi renegatów, równie "efektownie" lub bardziej niż Nocarzy.
3 - Wilkołaki
Pierwszy rozkaz Jurka, dotyczy "Wampirów i innych istot mitologicznych". Wampirki się biorą za bary, aż się prosi o trzecią stronę konfrontacji - Wilkołak vs Wampir - odwieczna rywalizacja, nienawiść (Wilkołak to stwór natury, Wampir to nieumarły - zaprzeczenie zycia).
4 - Ludzi. W Nocarzu są tłem, poza paroma wyjątkami (Okruszek he he) lub potencjalnym źródłem nowych wampirków i posilkiem. Aż się prosi o parę stowarzyszeń, bractw, zakonów itd, wspierających, lub wrogich dla poszczególnych stronnictw Wampirów ( i innych istot mitologicznych). Łowcy Wampirów (kill all beast), "chowańcy" (może Pan mnie kiedyś zmieni) itd.
5 - Innych nieumarłych - np Zombii (choć inny od holywoodzkiej konwencji - inteligentny, szybki, silny,nie smierdzi, lubi mózgi bo potrzebuję np. endorfinę). Można zasygnalizować samą możliwość istnienia - np. rzucona w dialogu uwaga.
6 - Arsenał. Rozbudować. Co z białą bronią, garotami, nożykami idt.
7 - Ukryty wróg. Ktoś kto próbuje zniszczyć Wamipry, lub je osłabić - podżeganie Renegatów do wojny z nocarzami. (Zombie, Wilkołaki, ludzie?)
8 - Strona neutralna (inne istoty mitologiczne) - coś (ktoś) kto nie stoi po żadnej ze stron i generalnie mu to "wisi" co się dzieje.
9 - Ultor zmartchwystały (w końcu to twardy sk.... i niejedną sztuczkę ma w zanadrzu).
10 - Porządnej laski dla Vespera
Najlepiej, by była wrogiem - psychopatycznym rzecz jasna...