To my!!!

Magazyn staroci
Ashera
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 145
Rejestracja: 8 sie 2010, o 18:11
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: To my!!!

Post autor: Ashera » 17 sie 2010, o 21:23

E tam w podświadomości i świadomości na pewno jest a w takie podrywy to ja nie wierzę, prędzej uwierzę w krasnoludki , więc spoko ;-)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity." Martin Luther King



Awatar użytkownika
Qadesh
Głowa Rodu
Głowa Rodu
Posty: 3778
Rejestracja: 16 kwie 2007, o 14:55
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: kraków

Re: To my!!!

Post autor: Qadesh » 19 sie 2010, o 00:08

...zapłakał Dante.
Ale po cichu szlochał i bezgłośnie, bo w pokoju obok Eva... :twisted:

Awatar użytkownika
Dante
Top secret
Top secret
Posty: 1333
Rejestracja: 24 paź 2006, o 16:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wa-wa

Re: To my!!!

Post autor: Dante » 19 sie 2010, o 09:14

Cicho!
.. bo mi laske ploszycie.

A Eva jest na wyjezdzie :-P
D.
"młodzieńcze ! ciesz sie w młodości swojej " -platoon /Eklezjastes

747170

Awatar użytkownika
Magnus
Dowódca G.R.O.T.
Dowódca G.R.O.T.
Posty: 1957
Rejestracja: 22 mar 2007, o 16:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z czarnej mgły
Kontakt:

Re: To my!!!

Post autor: Magnus » 19 sie 2010, o 10:28

Jeszcze? To na JAK DŁUGI wyjazd ją WYSŁAŁEŚ, Dante?

ps: a koty karmisz? :P
TKM!

Ashera
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 145
Rejestracja: 8 sie 2010, o 18:11
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: To my!!!

Post autor: Ashera » 19 sie 2010, o 10:57

Dante, czyżbyś jej kupił bilet w jedną stronę do Bangladeszu? (żart, moja teściowa zawsze tak żartuje, że jej pewnie taki prezent zrobię- faaajna jest!). Chciałam dodać, że sobie Was pooglądałam ale niestety nie mam wrażenia, że znam kogokolwiek, zatem Wy nie jesteście tak pospolici jak ja - milion twarzy w jednej ;-)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity." Martin Luther King



Awatar użytkownika
Dante
Top secret
Top secret
Posty: 1333
Rejestracja: 24 paź 2006, o 16:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wa-wa

Re: To my!!!

Post autor: Dante » 19 sie 2010, o 11:29

Ale wiesz, Ty nas mozesz nie kojarzyć.
NAsza praca polega na czytaniu,szukaniu i sprawdzaniu nowych czlonkow na forum.
Pewnie z Iksem te same akta z przed kilku lat czytalismy i twoja ladna twarz utkwila w pamieci :-)


A propo Eva, uciszcie sie bo dzisiaj wraca ...
D.
"młodzieńcze ! ciesz sie w młodości swojej " -platoon /Eklezjastes

747170

Ashera
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 145
Rejestracja: 8 sie 2010, o 18:11
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: To my!!!

Post autor: Ashera » 19 sie 2010, o 11:36

Hmmm takie procedury mają sens, Dante, co do "ładna" to dziękuję, kwestia gustu, ja tam wolę długowłose brunetki *h* hmm, no tak, to wyjaśnia dlaczego kilka osób twierdzi, że mnie gdzieś widziało. Pewnie nastąpił przeciek moich akt z czasów kradzieży batoników z supermarketu. Ale na swoją obronę mam to, że batoniki nie były aż takie smaczne. ;-) Eva wraca? wspaniale! Pewnie się okaże, że i ona widziała moją mordkę na plakacie "wanted dead or alive!".
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity." Martin Luther King



Awatar użytkownika
Qadesh
Głowa Rodu
Głowa Rodu
Posty: 3778
Rejestracja: 16 kwie 2007, o 14:55
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: kraków

Re: To my!!!

Post autor: Qadesh » 19 sie 2010, o 13:59

EVA!!
EVA!!
BO DANTE ZARYWA LASKI I SPRAWDZA NOWE CZŁONKI FORUUUM!!!

Awatar użytkownika
X-76
Top secret
Top secret
Posty: 3158
Rejestracja: 23 lut 2006, o 20:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: znikąd
Kontakt:

Re: To my!!!

Post autor: X-76 » 19 sie 2010, o 14:05

EVA, ty sie nie przejmuj... Dantego nie ma w domu nie ? Będę za 10 minut :D
▂ ▃ ▄ ▆ ▇ Cybernetyczny Bóg Chaosu Wersja: X-76 "Piromedyk" ▇ ▆ ▄ ▃ ▂
"Pierdolnięty chaos! Mikstura wybuchowa" by Delein
"IKS to chodzący chaos. Jak kiedyś będzie koniec świata to na pewno go zatrudnią" by Dante

Iksowy konik saunowy: Sauna poradnik

Awatar użytkownika
Dante
Top secret
Top secret
Posty: 1333
Rejestracja: 24 paź 2006, o 16:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wa-wa

Re: To my!!!

Post autor: Dante » 19 sie 2010, o 14:51

Ej IKs, Ty do mojej rybki uderzasz ?

Bo tu mowi kierownik stawu ...

Q! cicho babo ! Stan w kolejce to i tobie cos milego powiem :-) ( No moze troche mnie ponioslo ... )

D.
"młodzieńcze ! ciesz sie w młodości swojej " -platoon /Eklezjastes

747170

Ashera
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 145
Rejestracja: 8 sie 2010, o 18:11
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: To my!!!

Post autor: Ashera » 19 sie 2010, o 15:05

Bez przesady, ja nie ćwierkam z zachwytu bo mi ktoś coś miłego napisze, zawsze to lepiej niż "o jaka zakazana morda nocarska" ale spokojnie, spokojnie bo kurcze jeszcze ja zarobię z liścia od Evy a nic nie zrobiłam :D
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity." Martin Luther King



Awatar użytkownika
Qadesh
Głowa Rodu
Głowa Rodu
Posty: 3778
Rejestracja: 16 kwie 2007, o 14:55
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: kraków

Re: To my!!!

Post autor: Qadesh » 19 sie 2010, o 19:55

Poczekaj jednak aż Dantego poniesie :mrgreen:
Jak Ci pokaże swoja kulę chi... to hohoho... żadna się nie oparła :lol: :lol: :lol:

Dantesku słodki, mam czas za półtora tygonia o 13:27. Całe trzy minutki!! Będę czekać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ashera
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 145
Rejestracja: 8 sie 2010, o 18:11
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: To my!!!

Post autor: Ashera » 19 sie 2010, o 20:27

Haha Qadesh, mam tarczę anty-kulową wszelkiego rodzaju, z tych kul oczywiście :D ;-)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity." Martin Luther King



Awatar użytkownika
Mcbet
Top secret
Top secret
Posty: 3205
Rejestracja: 11 lut 2007, o 20:44
Płeć: Mężczyzna

Re: To my!!!

Post autor: Mcbet » 20 sie 2010, o 08:36

Qadesh pisze:Poczekaj

Dantesku słodki, mam czas za półtora tygonia o 13:27. Całe trzy minutki!! Będę czekać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Trzy minutki a mowia ze to Sztaszek szybki jest :D :D :D :D
stasus UnKnow
Jesli ktos nie chce za mnie umierac niech mi nie mowi jak mam zyc
By Qadesh: "renegackie ścierwo, zawzięte i złe"

Awatar użytkownika
Eva
Kapitan Nocarzy
Kapitan Nocarzy
Posty: 45
Rejestracja: 19 lis 2008, o 13:58
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: W-wa

Re: To my!!!

Post autor: Eva » 26 sie 2010, o 01:48

No proszę, Eva wróciła w czwartek i...... aż do dziś żyła w nieświadomości tego co się działo *woot* :evil: . Ale przede mną nic się nie ukryje co dotyczy Dantego *X-76* , prędzej, czy póżniej (w tym przypadku póżniej) wszystko wychodzi na jaw :twisted: . A to, że dowiaduję się ostatnia ..... no cóż, tak to już bywa w "takich" sytuacjach. W zasadzie to odegrał się za moje dwa dni spędzone z załogą "Sokoła"..... :roll:

ps. A życzliwych przyjaciół to ani jednego, nagle wszystkim zapodział się mój numer telefonu, że niby poza zasięgiem byłam ?????

:D :D :D


Eva
"Fortes fortuna aduvat" Terencjusz
"Fas est et ab hoste doceri" Owidiusz

ODPOWIEDZ