CO SIĘ DZIEJE?

Nieaktualne rozkazy informacje i ogłoszenia

Moderator: Smilodon

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:20

eee.... przepraszam?...

Nurbika

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Nurbika » 1 kwie 2010, o 00:20

i w celi_bracie bedziem żyć....

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:21

Czarny chleb i czarna kawa.... <nuci>

Nurbika

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Nurbika » 1 kwie 2010, o 00:23

wszystko czarne i czarnym pogania...

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:24

to jest czarny ten.... hmmm.... co by tu wymyslic...

Awatar użytkownika
Isine
Krwiopijca
Krwiopijca
Posty: 159
Rejestracja: 29 cze 2009, o 18:25
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Isine » 1 kwie 2010, o 00:24

Eeej... Zastrzegam sobie prawo do używania wielokropka...
I wróci ekstaza
Krew...


Polcon 2009

Isine vs. przedmioty codziennego użytku

5:9

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:25

ale o co chodzi z tym CHUJANIEM Esheanniku? nie, TY bo ja nie ogarniam!

Nurbika

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Nurbika » 1 kwie 2010, o 00:26

....gówno :D

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:26

ale nie mów tak brzydko....

Awatar użytkownika
Varjo
Krwiopijca
Krwiopijca
Posty: 1111
Rejestracja: 11 lis 2008, o 22:35
Płeć: Mężczyzna

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Varjo » 1 kwie 2010, o 00:27

No bo Esheannik dobitnie kończy zdania: i chuj !
To prawie jak: bez odbioru !
When i close my eyes i keep falling
Though im plunging down it's like flying
I'ts funny how im so high yet never floated
so low
Just wanna revert from this horrid death row
___________________________________
Cześć chłopaki jestem Varjat, spalę wam dziś komisariat :D

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:27

aaaaaa... to takie buty... czorne...

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:35

nie znajdziesz nas! nie znajdziesz! jest tu za ciemno i się zlewamy w czarną masę... a moze ciemną?

Lupus

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Lupus » 1 kwie 2010, o 00:39

tylko uważaj, bo czają się tutaj świntuchy prawdziwe:P

Dreamy

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Dreamy » 1 kwie 2010, o 00:40

Hahhahahahahahaha udał Wam się ten 1 kwietnia :D :D

Awatar użytkownika
Varjo
Krwiopijca
Krwiopijca
Posty: 1111
Rejestracja: 11 lis 2008, o 22:35
Płeć: Mężczyzna

Re: CO SIĘ DZIEJE?

Post autor: Varjo » 1 kwie 2010, o 00:41

Co to za renegacka winorośl w dziale !
Na glębę i wyprowadzić !
When i close my eyes i keep falling
Though im plunging down it's like flying
I'ts funny how im so high yet never floated
so low
Just wanna revert from this horrid death row
___________________________________
Cześć chłopaki jestem Varjat, spalę wam dziś komisariat :D

ODPOWIEDZ