Kiedy "nikt" ? :)

może się czasem odezwie i powie co mądrego
Awatar użytkownika
szopen
Krwiopijca
Krwiopijca
Posty: 71
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 11:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Kontakt:

Post autor: szopen » 23 kwie 2008, o 21:29

oj oj... a ja sie juz doczekac nie moge .... no i co to będzie :cry:

Awatar użytkownika
Greysad
Krwiopijca
Krwiopijca
Posty: 238
Rejestracja: 4 lut 2007, o 20:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Greysad » 29 kwie 2008, o 22:46

Madzik, to może chociaż na gwiazdkę.... /Bambi mode on/

Zaczynam się czuć jak z DN:F... ;)
Smoke and Mirrors,Smoke and Mirrors....

Ten mąciwoda...

Nie ma ludzi normalnych, są tylko źle zdiagnozowani!

Ziomisław
--------
--------
Posty: 2
Rejestracja: 26 kwie 2008, o 22:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Prosimy

Post autor: Ziomisław » 30 kwie 2008, o 23:01

My zgromadzeni, fani książki prosimy o wydanie 3 części tej wspaniałej lektury :)
Chaos is strong with me

Awatar użytkownika
Miro
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 137
Rejestracja: 19 maja 2008, o 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tam gdzie cię nie ma.
Kontakt:

Post autor: Miro » 21 maja 2008, o 21:09

A jakich podpisanych pod to fanów ty widzisz? Oczywiście ja też wytrwale oczekuje tej ciekawej młodzieżowej lektury.
Psy to najlepsi przyjaciele człowieka.
Więc dlaczego Watykańscy nie lubią Nocarzy?

Awatar użytkownika
Kasiek
Pułkownik Nocarzy
Pułkownik Nocarzy
Posty: 3683
Rejestracja: 30 sty 2007, o 17:35
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kasiek » 21 maja 2008, o 23:33

Miro pisze:A jakich podpisanych pod to fanów ty widzisz? Oczywiście ja też wytrwale oczekuje tej ciekawej młodzieżowej lektury.
:shock:

No i książka może być ciekawa, interesująca, fascynująca....
Pułkownik Majorka w służbie Lorda Ultora!

Manewry: I, II
Akcje: MTK, Urodziny Ukrytego, Polcon2007, "V", "K", Falcon2007, "S"

Ruda Wywłoka mająca pierdolca, którego nie zawaha się użyć!!!

Awatar użytkownika
Magnus
Dowódca G.R.O.T.
Dowódca G.R.O.T.
Posty: 1957
Rejestracja: 22 mar 2007, o 16:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z czarnej mgły
Kontakt:

Post autor: Magnus » 22 maja 2008, o 21:52

No i zajebista, Kasiu, zajebista.
TKM!

Awatar użytkownika
Wiśnia
Użytkownik ZBANOWANY
Posty: 133
Rejestracja: 18 maja 2008, o 20:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: skądinąd
Kontakt:

Post autor: Wiśnia » 25 maja 2008, o 15:59

Przy okazji może trochę się wyjaśni...

Awatar użytkownika
Miro
Porucznik Nocarzy
Porucznik Nocarzy
Posty: 137
Rejestracja: 19 maja 2008, o 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tam gdzie cię nie ma.
Kontakt:

Post autor: Miro » 2 cze 2008, o 15:06

Wiśnia pisze:Przy okazji może trochę się wyjaśni...
Przecież chyba wszystko się wyjaśni ,bo to przecież ostatnia część tej fascynującej trylogi Magdaleny Kozak. :kaput:
Psy to najlepsi przyjaciele człowieka.
Więc dlaczego Watykańscy nie lubią Nocarzy?

Awatar użytkownika
Wiśnia
Użytkownik ZBANOWANY
Posty: 133
Rejestracja: 18 maja 2008, o 20:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: skądinąd
Kontakt:

Post autor: Wiśnia » 2 cze 2008, o 15:42

No brawo !!! ale nie zapominajmy że nie musi zostać trylogią...

Awatar użytkownika
WW
--------
--------
Posty: 23
Rejestracja: 5 mar 2007, o 10:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: WW » 3 cze 2008, o 12:43

Mam nadzieję, że nie ulegnie pokusie ciągnięcia tego w nieskończoność.
Jak na razie trzyma poziom, ale wiele dzieł straciło na kontynuacji za wszelka cenę.
Można sie tu pokosić o porównanie do przygód Tomka Wilmowskiego, kilka pierwszych było niezłych, ale pozostałe zaniżyły znacznie poziom.
Pozdrawiam
WW :old:

Awatar użytkownika
Dante
Top secret
Top secret
Posty: 1335
Rejestracja: 24 paź 2006, o 16:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Dante » 3 cze 2008, o 13:32

Z pewnych zrodel wiem ze to nie jest trylogia.
Z tych samych zrodel wiem, ze Nikt jest ostatnim z tej serii.
Wiem tez ze Madzik wlozyla mnostwo pracy w te ksiazke i jestem pewien ze nas nie zwiedzie...
Dante
"młodzieńcze ! ciesz sie w młodości swojej " -platoon /Eklezjastes

747170

Awatar użytkownika
Dexter
Na misji...
Posty: 1317
Rejestracja: 27 mar 2007, o 14:18
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Dexter » 3 cze 2008, o 13:39

Te pewne źródła to zapewne spotkania autorskie podczas rozlicznych konwentów, na których Madzik bywa i dzieli się z zainteresowanymi takowymi informacjami.
Nadto odpowiedzi na te pytania były udzielone kilkakrotnie w tym wątku, więc czemu są powtarzane? Nie chce się poszukać, czy jak?

Poza tym, że N-R-N nie są trylogią tak jak i nie jest nią WP Tolkiena - po prostu książka została podzielona na trzy części, aby łatwiej ją było wydać - widać po samej konstrukcji dwu pierwszych części.
Niezwykle ważne jest, aby codzienna twoja postawa stała się postawą żołnierza,
a postawa żołnierza - postawą na co dzień.
(Miyamoto Musashi, Księga Pięciu Kręgów)

In the warzone marines shit tactically.
(Ray w "Generation Kill")

Awatar użytkownika
Magnus
Dowódca G.R.O.T.
Dowódca G.R.O.T.
Posty: 1957
Rejestracja: 22 mar 2007, o 16:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z czarnej mgły
Kontakt:

Post autor: Magnus » 4 cze 2008, o 12:22

Jestem ciekaw co wyjdzie z połączenia grzbietów 3 książek ;)
Ale fakt, trylogia to to nie jest. Seria. możliwe. Taki magazynek 3-osobowy, który strzela jedną serią. ;) och, plotę od rzeczy :D
TKM!

Tandiria
--------
--------
Posty: 9
Rejestracja: 24 lut 2007, o 16:34
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Tandiria » 10 cze 2008, o 11:49

Przesada :\ Tyle razy nam podawac coraz dalsze terminy ponoc ksiazka byla juz ukonczona prawie rok temu. Nigdy chyba nie zrozumiem czemu te ksiazki tak dlugo sie wydaja. Ale swoja droga jesli tak dlugo sie nas trzyma to wyobrazamy sobie nie wiadomo co. A jakprzyjdzie co do czego to moze sie okazac ze ksiazka jest ciut gorsza od naszych najwspanialszych wyobrazen i bedzie kicha ja sama tak mam jak czekam dlugo na jakas fajna ksiazke.. zwlaszcza na kolejna czesc i czekam i czekam i doczekac sie nie moge to jak juz dostane ja w lapki i przeczytam i polkne ja w dzien moze dwa to jestem zawiedzona.. tyle czekania tyle marzen tyle nadziei a ona tylko wspaniala jest ? ona powinna byc cudowna miec z conajmiej dwa razy tyle stron i jeszcze nie wiadomo co wiecej... w kazdym razie ja juz prawde mowiac zapomnialam ze czekalam na Nikta. Smutne ale prawdziwe.. Moze to lepiej bo jak wkoncu wyjdzie to nie bede na nia tak napalona i spokojnie bede mogla sie nia zachwycac ? Miejmy nadzieje ze wyjdzie ona zanim ja sie zestarzeje na tyle ze juz o niej kompletnie zapomne i zapomne co bylo w poprzednich czesciach i kto to jest Vesper.

Awatar użytkownika
Mcbet
Top secret
Top secret
Posty: 3228
Rejestracja: 11 lut 2007, o 20:44
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Mcbet » 10 cze 2008, o 12:17

Wiara czyni cuda podobno prawda Kane... A tak na serio to nie na wszystko mamy wplym my Maluczcy. Ksiazka sie powoli wydaje i niestety nie mozemy przyspieszyc tego procesu. Czy to przesada nie wiem, ale wierz mi nie tylko Ty nie mozesz sie doczekac dalszych losow wesolej kompaniji Renegacko-Nocarskich Krwiopijcow. A jak juz bedzie to oj bedzie sie dzialo bedzie......
stasus UnKnow
Si quisquam pro me mori non volat, mihi non dice quemadmodum debo vivere
By Qadesh: "renegackie ścierwo, zawzięte i złe"

Zablokowany