![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A gierka czadowa!
LISTA i MUDURY :
0.Dante ( Mundur czarny, full szpej, bron dluga i krutka + jedna bron dluga nadmiarowo )
1.
2. otempora
3. X-76
4. kwojcic
5. Karll
6. Akia
7. Cymrianka
8. Emilia
9. Aiven
10. Dexter
11. Delein (mudur czarny, full szpej, broń krótka i długa, jakby ktoś potrzebował, to mogę pożyczyć spodnie i bluzę flecktarn)
12. Ceviliel
13. Adam G
14. Grey
15.
16.
Sciezki :
---------------------------------------------------------
Ścieżka pierwsza
Punkt startowy – potrzebujemy:
Ranna Osa
2 osoby pomocy (tłumaczenie co się dzieje, dbanie o sprzęt)
Czasza spadochronu
Punkt pierwszy:
Haker z laptopem, połączeniem do sieci i aparatem
Stróż pilnujący okolicy
Punkt drugi:
Graficiarz
Grafitti do przymocowania na murku (trzeba obmyślić projekt i formę umieszczenia go nie niszcząc nawierzchnii)
Specjalista od szyfrowania (stojący kawałek dalej by pomóc osobom bez dostępu do sieci)
Punkt trzeci:
Łowca Hien
Hiena chodząca po Parku Saskim
Punkt czwarty:
Mapa w księgarni
Punkt piąty:
Stróż
Ewentualnie osoba wsparcia
Punt szósty:
Stróż,
Osoba wsparcia na górze budynku
Punkt siódmy:
Sztab główny
-----------------------------------------------------------------
Ścieżka druga
Punkt startowy:
Stróż
Karabin do złożenia
Punt pierwszy:
„smutny człowiek”
Stróż patrolujący okolicę
Punkt drugi:
Mapa w księgarni na Hożej (czy jest załatwione?)
Punkt trzeci:
Osa-weteran
Kopie artykułu w gazecie
Punkt czwarty:
Ukryta koperta
Dwie osoby kierujące na kopertę i podkładające następne.
Punkt piąty:
Zatruty Drwal
Osoba wsparcia
Punkt szósty:
Ranny drwal
Osoba wsparcia
Punkt siódmy – wspólny z ścieżką pierwszą.
Punkt ósmy wspólny z ścieżką pierwszą.
-------------------------------------------------------------------------------
Ścieżka trzecia
Punkt zero:
Oddział medyczny (dwie, trzy osoby)
Kombinezon ochronny, dwie sztuki
Nosze
Punt pierwszy:
„wariat”
osoba wsparcia
Punkt drugi:
Ranny mężczyzna
Bandaże
Karty z szyfrem
Punkt trzeci:
Agent, osoba wsparcia
Punkt czwarty:
Agent
Hiena na dworcu
Punkt piąty: [DANTE ]
Hiena
Karty w MWP
Atrapa broni, bądź jej plany
Punkt szósty:
Trzy hieny?
Liny do zejścia
Punkt siódmy wspólny z ścieżką pierwszą